De cîteva luni bune, campania celor de la Rexona şi-a întins tentaculele peste tot. Şi-au făcut rost inclusiv de emisiuni tematice pe la TV, unde de fapt se făcea la greu publicitate mascată. Mă rog, scopul scuză mijloacele... Au ajuns - legitim, de data asta - şi în subteran: ştiţi pătrăţelele de plastic destinate reclamei, lipite de inelele de care să te ţii în metrou, atîrnate de bara de desupra capului. Pe respectivele pătrăţele se lăfăie subsuoara cu porcuşor înconjurat de muşte şi de sloganul "Transpiraţia strică reputaţia" (btw, nu s-a prins nimeni că în reclama TV doamna dă cu deodorant peste respectivul porcuşor ?! Presupunînd că faci campanie pentru mai puţin educaţi, n-or să înţeleagă unii că merge să te dai peste şi să te speli mai puţin ?? Să te ţii atunci rahat în pădure de brazi, vorba bancului...).
Revenind, cum de ceva vreme sînt client fidel al metroului, mă amuz de reacţii. Cam în opt cazuri din zece, doamnele care se agaţă de inele şi dau cu ochii de reclamă, lasă automat mîna jos, preferînd să se ţină de altceva. Explicaţia că ar avea atît bun-simţ încît îşi dau seama că pot fi chiar ele cele în cauză şi nu vor să deranjeze nu ţine, pentru că dacă erau aşa pline de bun-simţ, foloseau ce trebuie încă de dimineaţă. Deci nu, nu e asta. De fapt e reacţia tipică, instinctivă, a oricărei persoane, de a nu da naştere la asocieri negative. Exact ca atunci cînd cineva zice "băi, miroase ceva a rahat în camera asta", iar noi ceilalţi ne uităm imediat pe talpă să vedem dacă nu cumva sîntem norocoşii cu pricina. Sau cînd spui proverbul cu prostul care îşi pune singur mîna-n cap, şi ai grijă să nu-ţi treci nici tu mîna prin păr în următoarele cîteva secunde. Să stai atîrnată de inel, cu subsuoara la vedere lîngă cea incriminată, cu porcuşor pictat pe ea, e probabil tabloul pe care nici o cucoană care realizează situaţia nu şi l-ar dori. Aşa că mai multe braţe lipite de corp = mai puţine mirosuri eliberate în aer şi mai puţine riscuri ca mirosurile să nu fie cele de Rexona. Campanie cu efect - chiar dacă indirect - garantat !
miercuri, 9 iulie 2008
Situaţia cu transpiraţia
Etichete:
blog,
Bucuresti,
campanie,
comercial,
deodorant,
Light and quirky,
magazin,
marketing,
metrou,
Rexona,
sapun,
transpiratie,
Tudor Musat
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu