joi, 21 februarie 2008

De ce şi cum

De ce blog - şi cum funcţionează.

Din (deocamdată) 3 motive. În primul rînd, din nevoia de a comunica diverse lucruri. Completează talk-show-ul de la radio sau însemnările din presă, mai ales că totul are acum şi o dimensiune online. În plus, pot strînge la un loc diverse idei, nemulţumiri, teorii cu care să nu-mi plictisesc doar rudele şi prietenii. Doi: pentru feedback. Cînd eşti prezent în spaţiul public, vrei să ştii ce cred alţii (cît mai mulţi) despre ceea ce faci şi spui. Comentariile şi ideile schimbate pe blog ar trebui să întregească feedback-ul obţinut pe alte căi. În fine, de ce n-aş recunoaşte-o, pentru extra-promovare. E marketing. Vreau ca ideile emise de mine să circule şi să le testez sex-appeal-ul. Cine citeşte are o părere, le spune şi altora, vizibilitatea creşte.

Funcţionează aşa: scriu despre ce mă interesează. Politică, media, lucruri pe care le observ în jurul meu. Scriu cînd îmi vine vreo idee pe care vreau s-o împărtăşesc cuiva, sau cînd vreau să testez un posibil subiect. Nu plănuiesc să scriu într-un ritm anume, dar nici n-am de gînd să abandonez după cîteva săptămîni. Permit comentarii care mi se par relevante pentru subiect sau blog în general şi da, cenzurez porcării, spume de dragul spumelor şi reclame la pariuri online. Dacă nu te sperie chestia asta, sîntem unde trebuie, şi tu, şi eu.