Pentru că ai preluat o idee tîmpită de la concurenţă (Kaufland, de exemplu) şi ai reuşit s-o pui în practică într-un mod şi mai netot!
M-ai făcut să alerg de bezmetic prin parcarea şi galeria ta comercială, în încercarea consumatoare de timp de a debloca un banal cărucior de cumpărături. Hai să zic şi la lume ce-ai făcut:
- după ani şi ani în care cărucioarele se luau "la liber", ţi-a venit ideea să le faci disponibile numai cu fisă - ma rog, să zicem că oi fi avut tu vreun argument, cum ar fi ideea să fie returnate la locul de unde au fost luate, sau poate să nu fie furate... mă rog, dar era frumos ca, după aceşti ani, să mă anunţi şi pe mine printr-un panou, bilet, crainic cu megafon, ceva...
- nespunîndu-mi/nescriindu-mi nimic, m-ai lăsat să cred că fisa e o monedă de 5000 (vechi), ca la alţii, şi cum nu aveam nici una la mine, m-ai pus pe drumuri în căutarea unui ghişeu de schimb.. n-am găsit nici unul...
- ai angajat, trebuie să recunosc, nişte paznici de parcare mai amabili decît tine: primul întrebat mi-a zis că "se deblochează cu nişte fise, dar se obţin numai de la recepţie clienţi" (nota bene: în funcţie de unde te afli, poţi face şi 200 de metri pînă la respectivii, că în Colentina suprafaţa e generoasă...); al doilea paznic, întîlnit pe drum: "se deblochează cu nişte fise de plastic, dar nu ştiu dacă mai au, că le-au cam dat pe toate pe ziua de azi" (aha, deci te-ai gîndit şi la o raţie zilnică!), mai bine luaţi-l pe-ăsta, că îl duceam la loc" (a, deci argumentul tău cu dusul la loc oricum nu funcţionează)...
- în concluzie, ai făcut aşa: ai introdus un sistem de fise, care se pot lua numai de hăt, departe, şi în limita stocului disponibil zilnic, fise care nu sînt bani, ci jetoane de plastic, deci nu-i motivează nicicum pe dezordonaţi să-şi ducă la loc căruciorul, fise pe care, chipurile, odată primite, le ţii ("am fisa mea de Carrefour, mamă, ce tare!!") şi vii cu ea mereu la cumpărături, ca să nu mai alergi atunci după alta la ghişeu, deşi ar fi trebuit să ştii, dragă Carrefour, că asta e o grijă (mică, ce-i drept) în plus pentru client, adică exact ceea ce tu ar trebui să NU îi creezi, ci dimpotrivă...
Că veni vorba de concurenţa ta, nici ea nu duce lipsă de idei stupide: cei de la Kaufland au pretextat că se fură coşurile de mînă, aşa că le-au desfiinţat încă din primele două săptămîni de funcţionare ! Iar fisa de 5000 vechi (0,50 noi) n-a împiedicat pe nimeni să fure cărucioarele mari, de care te loveşti la tot pasul în Obor, unde adăpostesc marfa pieţarilor... Dar concurenţa e cu treaba ei, de la tine aveam pretenţii... În schimb, tu mi-ai demonstrat, dragă Carrefour, că eşti la fel de 2 lei ca şi ea. Pardon, de 0.50. Noi.
miercuri, 14 mai 2008
Îţi mulţumesc, Carrefour !
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
o idee buna, ca de obicei aplicata prost!
radu nicolae: Nu sint neaparat partizanul teoriei "daca ceva merge bine asa, de ce sa schimbi", pentru ca uneori schimbarea poate fi in si mai bine... dar cred ca la noi mai toate miscarile bune sint sabotate de lipsa de pregatire a terenului, de prostul training facut staff-ului s.a.m.d.
Trimiteți un comentariu