luni, 20 octombrie 2008

Nu raspund la esemes

Am crezut că telefonia mobilă = viteză.

Vodafone se chinuie de luni bune să-mi spulbere această nefondată - şi probabil contraproductivă pentru ei - prejudecată.

Dintotdeauna, factura mea este emisă pe 27 ale lunii. Dintotdeauna, o primesc cu poşta pe 2 sau pe 3 ale lunii următoare. Şi dintotdeauna, pe 7 sau pe 8 - cam la cîteva zile după ce a fost şi plătită - Vodafone îmi trimite un sms: "Vă anunţăm că la data de 27 vi s-a emis factura X, cu valoarea Y etc".

Credeam că ceea ce vine pe unde trebuie să fie buzduganul aruncat în poartă de ceea ce vine, mai tîrziu, pe hîrtie. Nu. E invers. Sau în orice caz fără prea mult sens.

Credeam că e bine să ştiu la ce sumă să mă aştept dacă se pierde cumva factura tipărită. Ceea ce, pe vremuri, era foarte posibil şi mult mai probabil să se întîmple decît să nu-ţi ajungă un sms. E drept că azi e, destul de des, invers. Deci, dacă stau să mă gîndesc, are ceva sens.

Niciun comentariu: