vineri, 14 noiembrie 2008

Flori şi poame de campanie

Duminica, pe la biserici, candidaţii PNG împart flori şi icoane. În ton cu brandul, nimic de zis. În schimb, în chioşcurile florarilor - o adevărată reţea - tronează numai afişele candidaţilor PSD. Roşu peste tot, să nu le fie de deochi, probabil. "Pentru că ţine cu noi, ăştia mai micii şi mai necăjiţii", mă lămureşte o ţigancă ce tocmai
şi-a descărcat marfa din Audi-ul A 4 al lui fie-su.

Toate ca toate, dar cea mai contraproductivă metodă de campanie mi se pare cea a medicului liberal Adrian Neacşu. Nişte ambulanţe ale firmei "Hipocrat 2000" s-au transformat în mini-centre de campanie şi zac parcate prin colegiu ca suport de bannere electorale şi depozite de fluturaşi. Evident că e vorba de o firmă privată, care lucrează contra cost şi care, la urma urmei, face ce vrea, dar simpla idee că - ştiute fiind problemele cu asistenţa medicală de urgenţă - nişte ambulanţe stau blocate în acţiuni electorale, mie unuia îmi dă fiori. Doctore, sper să n-am nevoie de tine...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Trista campanie electorala. Dupa aproape 20 de ani... am ajuns la standardul de la 1880... prezentat cu atat talent de Caragiale in O scrisoare pierduta. Nu am prea mult timp si nu am putut urmari aceasta campanie... dar nu am o parere prea buna despre ce se intampla. Cred ca ma voi duce la vot ca cetateanul turmentat... De un singur lucru imi e teama... sa nu votez din cauza ameteli cu coana Zoitica.... ca e dama buna.